Tribes@Work heeft uitgebreide ervaring met tal van opdrachtgevers in verschillende branches. Wij voelen ons thuis in zowel de traditionele als de nieuwe (social) media op elke gewenst niveau: strategisch, tactisch als operationeel.

Tribes@Work werkt of werkte voor onder andere de volgende opdrachtgevers:

Vastgoed- en gebieds en projectcommunicatie

Tribes@Work heeft samen met The Missing Link en Uplab een methode ontwikkeld: The Missing Link Methode.

The Missing Link Methode is een methode om de authentieke identiteit van de plek te vertalen naar de profilering en inrichting van de locatie. De aanpak bestaat uit drie stappen. Eerst inventariseren we de gebiedsgeschiedenis en tegelijkertijd kijken vanuit 4 disciplines: erfgoed, ruimtelijk ontwikkeling, sociaal economisch en branding/marketing  naar de toekomst. We combineren beide en werken deze uit tot een aantal verhaallijnen. Vervolgens wordt in overleg met belanghebbenden gekozen voor één verhaallijn die het beste past bij de ontwikkelambitie voor de locatie. Sluitstuk is de toepassing van de verhaallijn op de fysieke vormgeving, de branding en marketing van het gebied.

Inmiddels zijn we al voor meerdere ontwikkelaars, gemeenten, recreatieschappen in het binnen- en buitenland aan de slag. Bel voor een presentatie: 06 39314948

Zie voor meer informatie www.the-missinglink.nl

 

Een mooi voorbeeld is de opdracht die wij hebben uitgevoerd in opdracht van Rotte, Plezierrivier. Klik hier om de brochure te downloaden

 

Opdrachtgevers van Tribes@Work o.a.

De Alliantie Ontwikkeling, AM Ontwikkeling. ASR Vastgoed, Bouwfonds Ontwikkeling Heijmans, Kompaan, OBR, ING Vastgoed, Coen Hagendoorn, Latei, Staedion, Talis, Volker Wessels Vastgoed, Ymere, Portaal Vastgoed Ontwikkeling.

Ontdek uw drijfveren en waarom klanten voor u moeten kiezen!

Tribes@Work is licensed friend van 23PlusOne. 23PlusOne EMOTIVE BRANDING is een wetenschappelijke methode, onderzocht en ontwikkeld om het onderbewustzijn van mensen aan te spreken. Het raakt emoties en vormt zo een brug tussen mensen. Op deze manier ontdek je samen met medewerkers en/of klanten en relaties de drijfveren van elkaar en van de organisatie.

Samen met jouw organisatie maken wij hiermee het verhaal, het merk tot een optimaal geheel. Een organisatie, een merk waarvan alle betrokkenen ambassadeurs zullen worden. Verrassend is het om te zien hoe goed medewerkers het merk, jouw brand, kennen en beleven. Het is resultaat is verrassend, praktisch en direct toepasbaar in de praktijk zijn de resultaten.

Een impressie van een sessie Met dank aan Xinas

 

 

Overige

Gemeente Amersfoort, Gemeente Haarlemmermeer, Gemeente Lingerwaard, Gemeente Den Haag, Gemeente Zuidplas, VROM, Bouwfonds Hypotheken, Bouwfonds Ontwikkeling, Amfors, Golfbaan Harderwold, Huiskes Mode, KvK, Dutch Open Tennis, Eurocamp, Improvels, Kenteq, Krijco, Mickey’s Kinderdagverblijven, MAETIS, NGO (LOI, NCOI, Marcus Verbeek), RAET, Randstad Holding, Schoone Lei Incassodiensten, Sogeti, SOMT, SRO, Spoffin, Teijin Aramid, Trendy Hair Company, Volkswagen Bedrijfswagens, De Gelukkigste Wijk, POT Verhuizingen & Logistiek, Ruitenberg Ingredients, Ruitenberg Basiqs, Advision Home Counsel, Stadsring 51, Henx Logistics, Runbook, De Gidts & Feldman Groep, Next Buzz, Landschapsbeheer, 12 Landschappen, Natuurwerkdag, 100% Eemstroom, 033Energie, Ondernemers Binnenstad Amersfoort, Hygear, Natuurwerkdag, Plezierrivier Rotte, De Heeren van 100, Gemeente Dalfsen, Hart van Holland, TimeTravel, The Missing Link

zie ook portfolio