100% Eemstroom, identiteit, merkbeleving

brainstorm / identiteit

Justin Pagden
Communicatie Manager Eemstroom

Eemstroom wil aan Amersfoortse stroom leveren aan 51% van de Amersfoortse huishoudens en bedrijven. Daarbij hoort een degelijke communicatiestrategie en een heldere boodschap met bijpassende beeldtaal en vormgeving.

Tribes@Work heeft met een goede kennis van het proces en een scherpe blik op het product en haar doelgroep samen met de mensen van Eemstroom en de betrokken communicatie professionals, vorm gegeven aan de basis van de communicatie van Eemstroom.

Wie zijn wij als organisatie en wat willen we uitstralen? Wat is de kern van onze boodschap en hoe willen we onze doelgroep daarmee bereiken?  In een aantal enerverende en vruchtbare sessies werden deze vragen en meer vertaald naar een concrete naam en boodschap en was er een goede basis voor de vormgevers en tekstschrijvers om hieraan vorm te geven.

 

http://www.eemstroom.nl/eemstroom/