Varne Buiten, Heiloo

Gebiedsontwikkeling / identiteit

Bouwfonds Ontwikkeling schrijft een pitch uit voor de locatiepromotie van het toekomstige woongebied Nieuw Varne in Heiloo. Door Tribes at Work werd een positionering en een concept bedacht dat ook het winnende concept bleek te zijn.
De projectnaam werd door ons veranderd in “Varne Buiten”. En de claim “Het mooiste plekje van Heiloo” werd er aan toegevoegd om te benadrukken dat dit toekomstig woongebied een aantal intrinsieke kwaliteiten bezit waarmee het de aandacht en voorkeur van de potentiĆ«le woningconsument kan veroveren op dat van concurrende woningprojecten.
E.e.a. resulteerde in een beeldconcept waarbij het projectlogo steeds een andere kwaliteit van het gebied visualiseert en a.h.w. versmelt met de op locatie geschoten beelden van de omgeving. Teneinde belofte, ambitie en kernkwaliteiten op een originele en stijlvolle wijze te vertalen in aantrekkelijke communicatie.

OPDRACHTGEVER
Bouwfonds

CONCEPTONTWIKKELING
Ronald Bolderman (Tribes at Work) i.s.m. Reinier Poelhekke (YOWZA)

FOTOGRAFIE
Patrick van Dam